happy teramat sangat 2.....

4 / 6 / 2012, Hari Isnin...

Sememangnya pada hari tu, aku tak boleh buka internet kat notebook aku...
aku tunggu lah sampai pukul 5.00 petang...
sebaik sahaja bkk facebook...
You have 22 notifications... 100 above friends post in your wall...
banyak giler.... hampir 30 minit aku gunakan untuk membalas post yang diorang bagi...
thanx ye sesiapa yang wish my birthday that day....
sampailah post yang last, aku masih tak jumpa ' si dia ' punya post....
masa itu hanya aku seorang saja yang tahu betapa sedihnya diriku that time....
pukul 7 lebih, aku tinggalkan notebook aku dengan facebook yg masih on....
selesai sahaja solat, aku tgk balik facebook...
betapa gembiranya diri aku masa itu apabila dia hantar mesej... " salam... Happy birthday..."
seronok giler aku masa tu... senyum sorang sorang.... tapi malangnya apabila aku balas, dia dah offline...
tapi tak apa sebab dia wish birthday aku.... sudah lama tak chat ngn dia, text dia, call dia....
rindu teramat sangat ngn dia.... miss you... <3
Thanks to Azu and Soeys kerana memberi aku hadiah yang cukup bermakna... 
Thanks kawan... Love you...


Hadiah daripada Soeys yang dipostkan di wall facebook aku,


sememangnya aku meminati kumpulan kpop ni...
inilah kumpulan BOYFRIEND...
aku meminati MinWoo ( depan sebelah kiri )

Thanks Soeys... 

Hadiah daripada Azu yang dipostkan di wall facebook aku,


Thanks guys...
hadiah yg special bagi aku...
love you so much... 
<3

No comments:

Post a Comment