Terasa Hati...

kalaulah aku boleh putarkn kembali masa, sudah tentu aku akan luangkan masa ngn kawan2 aku semua...
sekarang semua sudah mengambil haluan tersendiri hingga jarang sekali berjumpa....
kenangan dulu seperti hanya tinggal kenangan....
kenapa harus jadi macam ini???
semakin hari, semakin renggang hubungan kita semua....
adakah faktor kelas yang berbeza punca hubungan kawan renggang???
mungkin kot....
kenapa cikgu pisahkan kelas tingkatan 4??? sepatutnya satukan kitaorang semua ni dlm satu bangunan macam form 1, 2, 3... Tak gitu cikgu???
semua sudah berubah... tapi apakan daya, aku x dpt nk mengubahnya sendiri sekiranya kawan2 yang lain tidak mengambil pendekatan yg sama seperti aku....
aku harap hubungan kita semua sbg kawan yang tlah terjalin sejak form 1 lagi dpt dikekalkan sehingga akhir  hayat...
banyak kenangan yang manis dan pahit kita jalani bersama selama ini....
renung2 kanlah semua itu.... kembalikanlah suasana dulu walaupun kita berbeza kelas....
aku mohon sangat2....

No comments:

Post a Comment