my design...

Annyeonghaseyo, Aqilah imnida.... :)

time kecik dulu, bila ckg tanya nk jadi ape, mesti ckp nk jadi doktor...
now dh 16 tahun ni, x tahu nk jadi ape...
seriously x tahu nk jadi ape besar nanti...
walaupun amik subjek kimia, fizik, bio, add math,
still x tahu nk jadi ape nanti...

ok x kalau aku jadi fashion designer?
hahaha... tapi sayangnya aku design x brape cantik...

nak tgk ke design yg aku buat?
ok... aku bagi tgk... tapi design ni HAK CIPTA TERPELIHARA...
TAK BOLEH AMBIK... sebab aku penat2 design, suka2 ati je nak ambik design ni...
BERDOSA tau ambik barang orang tanpa kebenaran pemilik asalnya... :)



 







ok x design ni?
sorry lah... aku x reti warna...
so buat itam putih je....

so itu lah hasil karya aku dlm bidang fashion design ni...
aku x sehebat RIZMAN RUZAINI, HATTA DOLMAT & semua pereka fesyen di Malaysia ni...
aku hanyalah  pelajar sekolah menengah yang mengambil subjek sains je... aku x amik seni ye...

sekian sahaja untuk kali ni...
arigato gozaimasu kepada yg membaca blog ni....



No comments:

Post a Comment